Thursday 10 May 2007

هتعمل ايييييييييه لو مكانه؟

30 comments:

Anonymous said...

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه

فظيعة جداااااا
بالذات آخر واحدة
ههههههههههههههههههههههههههه

لو كنت مكانهم كنت هعمل زيهم بالظبط
ده رد الفعل الطبيعي لما تلاقي بلد بحالها بتجري عليك

Anonymous said...

اية المسخرة دي

حرام عليهم والله لما يهزاوا الناس كدة

هى مضحكة بس الناس بتصعب عليا جدا

زي اللى بيعمله عندنا ابراهيم نصر....يمسك واحد يمرمطه تهزيـء وفى الاخر يقوله نذيع يرد يقول: ذيع يا استاذ ابراهيم

Anonymous said...

هنعمل ايه يعني شيظل الوضع على ماهو عليه

محمد عبد الغفار said...

هعمل زى اول واحد ، وازيد عليه انى سأتوقف لبرهه بعد مرورهم اطالعهم من الخلف

Hannoda said...

يعني أول مرة آجي عنك تطلعني هبلة قدام كل الناس في الشغل عندي

أنا مت من الضحك و أنا على مكتبي حرام عليك

أكيد لو كنت مكانهم كانت عملت بالضبط زيهم كلهم ماعدا أول واحد
وزيد عليهم إني حافضح الدنيا ضحك

Rivendell** said...

انا هاتكوم في كورنر جنب الحبطة
وبعد ما يعدوا بقى هاعمل فيها شجيع السيما واقعد ازغرلهم

ههههههههه


يا ماماااا

sharkawoo said...

÷هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


مش ممكن رهيبة بجد بجد بجد


جااااااااااااااااااامدة مووووووووووووووووووووووووووووووووا


ربنا يخليك يا فقري يا حبي :D

Esmeralda said...

حاجرى معاهم

مسخرة البوست
خيخخيخيخخخخخخخ

Monzer said...

هاقول يا فكيك

خطــاب said...

:D

جامدة جدا

رهيبة

Ahmed said...

هههههههههههههههههههههههههههههه
تحفة يخرب عقلك جبتها منين
انا بصراحة هاجري وجامد كمان
اه يا عم دا البلد كلها ورايا

شيرين said...

في الواقع انا مش عارفة هو في ايه بالظبط البتاع ده مش بيشتغل عندي .. بس انا عايزة اعرف في ايه واضح انها حاجة مضحكة حد يحكيلي طيب .. أهئ أهئ

مشروع انسان said...

ده اللى بيسموه هزار البوابين حد يعمل كده فى الناس ايه النيلة دى انا لو مكانه اكيد كنت هتخض واجرى افتكرهم بيجروا ورا حرامى ولا حاجة يعنى الواحد ميضمنش نفسه

shabfa2re said...

marawita
منورة يا حاجّة الحمدلله انها عجبتك
danke P:

shabfa2re said...

islamist bloke
ميرسى يا حومبى على ردك
بس ابراهيم نصر اتطور كتير وبطل يخنق الناس ووحشنا بجد

shabfa2re said...

قلوب حائرة
مش هتجرى؟
Mohamed A. Ghaffar
لا انا بصراحة هجرى

shabfa2re said...

hannoda
هههههههههههههههه عشان تحرمى تفتحى البلوج وانتى فى الشغل
نورتينى
rivendell**
لا انا بقى هجرىىىىىىى

shabfa2re said...

sharkawoo
هههههههههه نورتنى يا حومبى
موسم امتحانات مش فايق اكتب حاجة جبت دى

shabfa2re said...

esmeralda
وانا زيك هجرى طبعاً
نورتينى وعاوز اعرف صورة مين اللى حطاها دى ؟

shabfa2re said...

hapasa
زيي بالظبط
ونورتنى يا باشا

shabfa2re said...

خطاب
نورتنى يا ابو الخطاطيب
الحمدلله انها عجبتك يا جميل

shabfa2re said...

Ahmed AL-Hussany
هههههههههههه نورتنى يا حومبى
انا كل شوية اتفرج عليها وافطس من الضحك
انا هجرى طبعاً

shabfa2re said...

شيرين
جربى تدخلى ع اللينك ده
http://www.youtube.com/watch?v=eSyRaIOoLWE
وان شاء الله هتشتغل معاكى لانها ما تتحكيش
وعندى سؤال لظيظ
هو انتى شيرين بتاعة الرز العامودى؟

shabfa2re said...

امام الجيل
ههههههههههههههههه فلاحين ايه يا ولدى
بس جامدة والله

saher said...

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها .. بقى كدة تعمل فية كدة .. كويس إن أنا قاعد لوحدى ..انت كنت حتفضحنى .. حلوة أوى ..هات من دة كتير .. هاهاهاهاها

Anonymous said...

مش عارفة ايه حكاية سؤالك ده رز عامودي ايه انا مش فاهمة

انا شيرين بس مش بتاعت رز عامودي
بس قولي ايه حكاية الرز العامودي ده؟

Anonymous said...

لو كنت مكانهم...كنت هاضحك عشان الصورة تطلع حلوة :P

shabfa2re said...

saher
بس كده حاضر اجبلك من ده كتير طالما عجبك
:)

shabfa2re said...

شيرين
يبدو انى ظلمتك ظلمة المظاليم
جايز حصل لخباتيشان
بينك وبين شيرين تانية
desole D:

shabfa2re said...

الحياة بقى لونها بمبى
حضرتك قومى نامى
P: